22 Temmuz 2017 Cumartesi

Matematik Temelim Yok Ne Yapmalıyım?

Matematik Temelim Yok Ne Yapmalıyım?
Matematik temelim yok ! Evet arkadaşlar bir çok kişinin derdi bu oldu,matematik temelim yok ne yapacağım ne edeceğim bilmiyorum. Diyen biriyseniz beni iyi dinleyin pardon okuyun :)

Herkes her konuda başarılı olacak diye bir kaide yok. Ama bu demek değildir ki yapamayacağım. İlk olarak işe kendinize inanmakla başlayın. Başarısız olacağım diye korkmayın. Hayat size altın tepside sunulmaz bunu unutmayın. Yeterince konuştum şimdi önerilerime geçiyorum :)

1. Matematiği Küçümseyin !
Yahu bu kadar korktuğunuz matematik ne ya ?! Bu kadar korku neden? Kendinize deyin ki ben en iyiyim neden korkayım. Evet sen en iyisisin çünkü kendine inanıyorsun, bu konuyu kısa bir cümleyle bitiriyorum. İnanmak başarmanın yarısıdır!

2. Nerden Başlayacağım ?
Gelelim kilit soruya nerden başlayacağım. Birçok kişinin yaptığı hatayı sakın yapmayın ! Direk konuları öğrenmekle işe başlamayın. Bu sizi ileri götürmez sadece ezbere götürür. Çarpma,bölme,toplama,çıkarma,üslü sayılarda işlem,denklem kurma vb..  konuları biliyor musunuz? Ben size söyleyeyim bilmiyorsunuz. Matematiğin size karışık gelmesinin sebebi bu!

3. Önerin Nedir?
Gelelim herkesin belki burayı okuyacağı kısma :) Üstteki motivasyon ve hata adlı konuşmam belki es geçildi herkes buraya odaklandı. Sizi bekletmeden önerimi yazıyorum. Antrenmanlarla Matematik adında 4 seriden oluşan bir kitap var. Size önerim budur. Bu kitabı alın ve toplama çıkarmadan işe başlayın. Unutmayın hiçbir şey için geç kalınmış değil.

Herkese bol çalışmalar ve şanslar...


EmoticonEmoticon